neděle 14. září 2008

Kontrolní den - 76 GHz 2

Jak jsem předpovídal včera,tak mi to nedalo,abych nevyzkoušel maják na trochu větší vzdálenost.Tak jsem maják nainstaloval u mne na půdě kůlny ve stráni - výška 260 m/m,lokátor JO70CN.Viz foto a video.


























Video


Kontrolní stanoviště pro příjem jsem si zvolil v lokátoru JO70CK Na horách poblíž Roudnice nad Labem,výška 220 m/m. Až teprve po příchodu domů jsem z mapy zjistil, že vzdálenost je kolem 11,4 km.Kdybych to věděl na místě, tak bych se ještě přemístnil někam dále.Na stanovišti jsem maják okamžitě našel.Jeho síla byla velmi silná viz nahrávka videa.Ručička S-metru FT 290 se tvrdě opírala o okraj měřáku.Upřímně řečeno jsem ještě neslyšel na MW tak silný signál ,snad mimo maják 76 GHz OK1JHM na vzdálenost 2,5 km.I z videa jsou slyšet velmi silné rázy signálu./Omlouvám se za kvalitu videa,byl použit fotoaparát./Velmi mne to překvapilo.Kmitočet jsem měl nad 200,tak jsem ho doma snížil lehce pod 76032,100




















































Video


Věřím,že tato příprava se odrazí v říjnovém závodě.

Žádné komentáře: