neděle 2. května 2010

2.subregionální závod 2010

Závodu předcházely v pátek dobré podmínky na RS 10 GHz.Udělal jsem s 0,2 W celkem 4 spojení.
Na závod jsem vyjel dříve , s vnukem Lukášem.Postavil jsem " jen" 6 pásem.Přes den u stativů venku, v noci v karavanu. Stejně jsem byl venku zmrzlý i když teploty zase tak nízké nebyly. Ještě že vnuk,vařil teplé jídlo.V sobotu cca 3 hodiny lehce pršelo. Dobré bylo,že nebyla žádná bouřka a vítr.Stožár byl sice dobře uzemněný, ale 100 kVA blesk a jeho bratříčci, není nic dobrého Silný déšť přišel až cca 4 hodiny po závodě. Spal jsem jen 2 hodiny. Stanic podle mne bylo málo.Některým klubům odpadli tahouni na mikrovlnná pásma,některé stanice ani neměli o mikrovlnná spojení zájem i když se jim člověk " vnucoval". Slyšel jsem málo OK2.Radost mám ze spojení s OK1UFL na 47 GHz,kde s novým zesilovačem od OK1FPC to byla radost poslouchat.To je asi trend pro průměrné radioamatérské kvalitní spojení na 100 km.Stejně tak mne potěšil a udělal radost OK1JHM svým provozem ze skály Panna a "nováček" na mikrovlnách OK1UFF. Na 76 GHz se moc nezadařilo i když jsme uskutečnily plno pokusů s OK1UFL a OK1FPC.Nepodařila se mi udělat spojení s OK1DSO a DL4DTU.Podmínky pro 47 a 76 GHz nebyly optimální.Překvapil mne nebývalý zájem o provoz kolem- jdoucích turistů a jejich dětí.No a na zařízeních jako po každém závodě je co zlepšovat a vytvářet nové.
Po závodě jsem byl fyzicky na svém dně,totálně zdeptaný.

Pár snímků k dokreslení atmosféry 2.subreg. závodu u mé stanice:

Pohled na Sedlo 726 m/m












Karavan vyvážen na stráni...












Stavba antenních systémů












1.spojení,teplo vypadá jinak...












Kde jenom ten azimut je...












Pomocník ,kuchař vnuk Lukáš












Noční pohled na stanoviště












Noční pohled na stanoviště sousedaOK1VUF












Přepadovka OK1VUF...












Noční spojení z karavanu...












Nedělní ráno...












Čekání na déšť jen drobné kapičky...












Zařízení 76 GHz + majáky 47 a 76 GHz












Řídící centrum -neděle zase venku...












Čelní pohled na 76 GHz a majáky














Přehled spojení v závodě:
1296 MHz - 23 QSO
3400 MHz - 11 QSO
5,76 GHz - 11 QSO
24 GHz - 9 QSO
47 GHz - 4 QSO
76 GHz - 1 QSO


Děkuji všem za spojení,za trpělivost při pokusech a těším se na další závod.

Žádné komentáře: