sobota 29. listopadu 2008

Setkání v Ústí n/L 29.11.2008

Byl jsem pozván Michalem OK1VM,abych přijel na setkání do Ústí nad Labem,kde podiskutujeme o mikrovlnnách.Protože byl avizován i OK7RA,který byl také minulý týden ve Frenštátě a DL4DTU, tak jsem svolil.V restauraci jsem byl jako první.V programu bylo plno přednášek,bohužel chyběl tam prostor pro diskuzi mezi radioamatéry.Přesto mne velmi zaujala přednáška OK1IEC o antenních analyzátorech,antennách a PA. Perfektní bylo,že přednášející to ihned demonstroval a tak to bylo kvalitní.Pár fotek dokreslí setkání.





restaurace











část
účastníků












starostlivý
organizátor











hosté z DL








Zde musím jen konstatovat,že jsem se s Norbertem
pozdravil při příchodu a při odchodu,takže
na diskuzi nebyl čas.





Měření antén
a filtrů
OK1IEC










měřící
pracoviště











analyzér












graf
měření










graf
měření











Ukázka jiného
druhu
analyzéru


)







část
UHF
účastníků









OK7RA
si prohlíží
TRCVR
na 47 GHz






Během setkání mne Jirka OK7RA seznamoval, jak to vypadalo ve Frenštátě na MW setkání.Z těch informací jsem měl radost a pár fotkami OK7RA se chci podělit i s ostatními o některých zajimavostech.



Transvertor
DB6NT
s PLL










transvertor
122 GHz
OK2IMH








zaměřeno na
detail





Pavel
OK2VJC
se svým analyzérem a novým směšovačem pro MW pásma
měří vf signál a vidí jej



Pavel
OK2VJC











detail
násobičů
a směšovače








násobič
pro
transvertor











detail
části
oscilátoru







s druhé
strany
topení
OK2VJC








detail
topení











detail
ozařovače
122 GHz








detail
z boku







Na setkání ve Frenštátě byly k vidění například i tyto věci:



PA 23 cm













kvalitní
relé do
26,5 GHz








kombi
relé
SMA








Reg.
atenuátor










pohled
z boku











rubidium
oscillátor







Omlouvám se jestli nějaký popisek neodpovídá skutečnosti a prosím o sdělení přes komentář.

http://ok1vvm.aitech.cz/new/setkani08/usti.htm

http://www.ok2imh.com/view.php?nazevclanku=mikrovlnne-setkani-frenstat-p-r&cisloclanku=2008110002

http://www.ok2kdj.wz.cz/view.php?cisloclanku=2008112701

Žádné komentáře: