neděle 7. března 2010

1. subregionální závod 2010

Čtyři dni před závodem jsem vyjel na kopec provést kontrolu, jak to vypadá se sněhem. Viz pár fotografií. Sledoval jsem průběžně radary a předpovědi.Z pátka na sobotu 6.3. se k nám přesouval solidní mrak jako půlměsíc.Viz obrázek pořízený o půlnoci.

















Ráno bylo - 5 stupňů a napadlo 7 až 11 cm sněhu prašanu.A stále padalo.Tak jsem zůstal doma. Připravený karavan byl krásně zapadaný sněhem.
Pracoval jsem na 7 pásmech , s cílem a zaměřením na MW pásma.Spojení s OK1JKT a OK1VAM jsem do Krušných hor dělal odrazen přes různé kopce Českého středohoří.
Na 144 a 432 MHz jsem používal staré antény na domě.Na pásmě 3,4 GHz dobře posloužilo zařízení HR3A.
Celkem se mi zdálo málo stanic na pásmu.
V neděli ráno byl mráz - 9 stupňů,ale krásné sluníčko.Nádherné spojení bylo s OK1JHM na 47 a 76 GHz,které jsem uskutečnil ze stráně nad barákem.Oceňuji jeho obětavost, kdy ve svém věku musel pokořit kótu Panna vysokou přes 593 m/m s 50 kg na zádech ve sněhu a ledu.

Kopec 4 dni před závodem - směr Sedlo














Pohled z kóty 4 dni před závodem














Pohled z kóty 4 dni před závodem směr Panna















Část zařízení doma



















Detail antén na stožáru.



















Zleva Liščín ,Panna a Kalich














Provizorní sestava proužitá pro QSO 47 a 76 GHz














Přehled spojení:

144 MHz - 26 QSO
432 MHz - 9 QSO
3,4 GHz - 4 QSO
10 GHz - 8 QSO
24 GHz - 4 QSO
47 GHz - 1 QSO
76 GHz - 1 QSO

Děkuji všem za trpělivost při pokusech a spojeních. Těším se na spojení v 2.sugregionále.



Žádné komentáře: