pátek 26. srpna 2011

Holice 2011


Tak zase do Holic.Opět jsem se tam dostavil jen v pátek.Nádherné slunečné počasí - hraničící s možným poškozením zdraví.Nejlíp bylo těm co byli pod stromy a v restauracích...
Litoval jsem některých,kteří byli na tom parném slunci...
Z mého pohledu má toto setkání setrvalý úpadek... Alespoň páteční den mi moc nepřinesl .
Málo lidí, poloprázdná tělocvična ............
Jediné překvapení a dojetí pro mne bylo,že si OK1MHK pamatoval a po roce přivezl pro mé bastlení slíbený materiál .Děkuji
Překvapilo mne ,že někteří zahraniční prodejci měli ceny jako do banánové republiky,
asi nevěděli kam jedou...
Pár fotek na dokreslení.

nelevná bižuterie mw














různé














army nf technika














Kup poslední kablíky ...














Všehochuť














Poslední paraboly














Lidí málo...














MW














Zajímavé....














Beze slov














Bojové vozidlo














Něco do kuchyně














Nejlacinší prodejci MW bižuterie...














Jen se prohrabat...














Že by něco na mikrovlny ?














pohled na burzu














Něco od MW SP7DYN














MW














Něco pro děti.....














I hudbou je člověk živ........














Ham Zdeněk prohlíží burzu...














Vojenská nostalgie ........














Poloprázdná tělocvična...














Hezká anténka...














Radiem řízené tanky.......














Něco sladkého pro každého......














PŘIJÍMAČ Lambda 5














pár drobností SP7DYN














pohled 1














pohled 2














Přistižen,známý ham OK2IMH vybírá vhodný
kabel pro PA na 122 GHz














MW asi na 38 GHz,
kdo ví jak se jmenuje ať mi dá vědět














Boční pohled na Mw














PA italského prodejce....


Žádné komentáře: