neděle 3. března 2013

1.subregionální závod 2013




Ve středu 27.2. jsem se vyjel podívat na kótu JO70DP Víťova vyhlídka 616 m/m, jak tam  vypadá počasí..U nás v 260 m bylo + 5 stupňů,nahoře na kopci - 4 st. C. Plno sněhu hlavně na příjezdu na kopec a ledovka.Viditelnost byla 20 až 70 m.Zkoušel jsem tam zařízení na 9 cm k mé smůle jsem ani na jedno neslyšel maják z Žalého.Snad se na kótu vydrápe OK1TI, když se 10m  nájezd vyčistí a použije se lepší auto než to moje.
Pár fotek, jak to vypadalo na kótě 3 dni před závodem:
Zavátý nájezd I

Viditelná námraza

Zavátý nájezd II
Nájezd ,část zledovatělé části

Testování transvertorů na 9 cm

Střední část ledové cesty

Zasněžená část

Pohled na Víťovou vyhlídku v inverzní mlze

Sníh za stožárem doma

Sestava zařízení na stožáru
Zařízení MW,aneb co se na stožár nevešlo.

Neděle-pohled na ranní měsíc
 
 Vzhledem k tomu,že jsem se již loni rozhodl  letos nejet závody  na  umístnění ,
tak rozdávání bodů bylo uskutečněno z JO70CN.
V pátek jsem na stožár  přidal zařízení s anténami .
Večer jsem zařízení doma zkoušel.Pásmo 23 nešlo,u 24 GHz byl signál z majáku OK0ET slabý.
V sobotu před závodem šel vozík s anténami dolů. Kontrolou s použitím majáků PLL zhotoveném dle OK2UKG,jsem zjistil,že vlastní zařízení je v pořádku,ale přepínací relé  VF bylo asi poškozeno bleskem.Přepojeno na jiné relé.U 24 GHz byl konektor jen zasunut do jiného výstupu...........
Celkem se mi zdálo málo stanic. Pod tímto tlakem jsem také udělal pár spojení s QRP na  2 m a 70 cm.
 No, co by asi člověk chtěl v těch 260 m/m. 
Sobotní noční obloha byla plná hvězd.Ale 24 GHz mi moc nechodilo.
V neděli ráno otevírám oči v 6 hodin.Venku je  -2 stupně,šedivák a na obloze provokuje měsíc.
Opakovaně jsem několikrát zkoušel spojení na 24 GHz s OK1IA,OK1VM.
Nějak se z kotliny nedařilo.
Hodně  spojení  jsem provedl odrazem od Milešovky či Krkonoš.


Přehled uskutečněných spojení:

144 MHz   -   27 QSO
432 MHz   -   13 QSO
1296 MHz   -   9 QSO
3400 MHz   -   5 QSO
10368 MHz   -   10 QSO
24048 MHz   -   2 QSO
47088 MHz   -   1 QSO
76032 MHz   -   3 QSO
122250 MHz   -   1 QSO

Děkuji všem za trpělivost při spojeních,zejména OK1UFF,OK1VM a OK1JHM.
Těším se na další rozdávání bodů v dalším závodě.


Žádné komentáře: