úterý 10. září 2013

VHF závod 2013

            Stavět anténu mi pomohl Luky a Eli.Pak jsem zůstal do večera sám.V sobotu bylo nádherné počasí ve stínu 24 až 28 stupnů.
Pohrál jsem si s buzením PA.Testování signálu jsem kontroloval s OK1UFF a OM2VL.
Před závodem i během něj bylo u mne plno návštěv,neboť nádherné počasí vylákalo turisty na Víťovou vyhlídku.Nejbližší byl OK1AKE. V neděli se lehce ochladilo a už turistů tolik nebylo.
V průběhu závodu byly signály většiny stanic abnormální.Byly velmi dobré podmínky.Bylo hodně stanic, kdy mi můj  MW S-metr ukazoval 59 + 60 dB a více. No a to se ukázala FT857 v plné kráse nectností.
Bohužel s mou nedokonalostí jsem až po závodě  zjistil,že jsem vlastně neměl nastaveno místo umlčovače šumu ruční regulaci AVC.Prostě bylo to v rukách.A na MW to není tolik zatím potřeba.
V průběhu závodu se pode mnou propadla karavanová lavice,naštěstí k úrazu nedošlo.
V noci přijel Ala a tak jsem do rána nebyl sám.Celou noc byla obloha plná hvězd.V půl třetí ráno se zvedl silný vítr,který pokračoval i v neděli.V půl čtvrté jsem si na hodinku odpočinul.
Celkem jsem usutečnil 210 spojení.
Byly rezervy , ale pro mé uspokojení to stačilo.
Děkuji všem za spojení.
Pár nekomentovaných fotografií na dokreslení závodu:





















Žádné komentáře: