neděle 3. května 2009

2.subregionální závod 2009

1.den závodu 2.5.2009

Krásný slunečný den bez větru. V rámci zdravotní vycházky jsem se šel podívat na závod. Hlavně jem si dal cíl vyzkoušet nový závodní maják na 47 GHz.Vezl jsem sebou jen zařízení na 24,47, a 76 GHz včetně ručky.
Radost jsem měl ,že jsem slyšel velmi silně maják na 47 GHz z Černé hory.



Video maják 47 GHz z Černé hory





Po 5 ti letech se mi první den nedařilo zprovoznit 24 GHz. I tak se mi podařilo udělat na 47 a 76 pár spojení. Vyzkoušel jsem nový maják,který se velmi osvědčil,zejména ve spojení s UFL a FPC.(V nejbližší době se k majáku vrátím). Na kopci byl také na 70 cm OK1VUF.
Ve 20 hod jsem to zabalil a jel domů opravovat 24 GHz.Jako na potvoru doma po zapnutí vše šlo v testu 4 hodiny bez závad.

2.den závodu 3.5.2009

Časně ráno jsem spolu se svým pomocníkem vnukem Lukášem vyrazil na kopec.
Ráno bylo 8 stupňů,krásné slunečné počasí,později s mírným vánkem a začínajícími bílými obláčky.Po postavení 24 GHz šlo ,ale na 23 cm mi bylo divné,že slyším dosti stanic a nikoho se nemohu dovolat.

Průšvih byl v mé zázračné krabičce po které se dostává z FT 857 do koaxu + 12V při vysílání.To tam prostě nešlo.Zdržení výměna za Ft 290 no a pár spojení mi uteklo.

Nepodařilo se mi udělat spojení s SP6GWB,OK7RA,OK1VEI,OK2BFF,OK1UEI, ale kopcům neporučíme.V neděli již podmínky nebyly dobré,ani maják na 47 GHz z Černé hory jsem neslyšel.Upřímnou radost jsem měl ze všech spojení s OK 1 JHM.

Celkově v závodě podle mne bylo málo stanic.

počty spojení:


1296 MHz 23 QSO
24 GHz 9 QSO
47 GHz 5 QSO
76 GHz 2 QSO


Návštěva OK1VUF před závodem,vzadu Sedlo 726 m/m














Sestava 47 a 76 GHz majáků + transvertor 76 GHz














Montáž horny na maják 47 GHz


















I když se nedaří ,sranda musí být














pracoviště OK1VUF




























Vnuk Lukáš - stavitel a kuchař ,bez kterého bych to po operaci ani nedokázal.














Volání výzvy na OK1FPC













Směrování na Krkonoše














Skládání antény u OK1VUF

















Žádné komentáře: