sobota 1. prosince 2012

Setkání v Ústí nad Labem 1.12.2012

Tak opět po roce je tady tradiční setkání v Ústí n/L.
Účast veliká,napočítal jsem více jak 50 účastníků + jeden krásný pes.
Restaurace byla plná.Nejvzdálenější účastník OK3RM a OK7RA.
Proběhlo seznámení se třemi expedicemi ve výkladu OK1JK,OK3RM a OK1VVT.Vše bylo dobře zadokumentováno a měl jsem pocit, jako kdybych tam byl také přítomen.
Podnětná přednáška byla také od OK1CS o jeho začátcích na EME,stavbě paraboly 2m a 4,5 m a práci na 23 cm.
Sám jsem tam měl antenní EME controler podle OE5JFL s poslední versí 7.2 , který byl funkční stále pod napětím,takže si ho někteří účastníci vyzkoušeli.
Také OK3RM zde měl tento EME antenní controler zhotovený podle OE5JFL.
Zdeněk mi ukázal rychlé ovládání tohoto controleru.Musím říci,že tentokrát mne zaujali plně všechny přednášky.Odcházel jsem plně spokojen a optimisticky nabuzen pro mou další radioamatérskou činnost.
Pár fotografií na dokreslení setkání:

Antenní controler EME dle OE5JFL - má výroba









antenní  controlér EME dle OE5JFL  OK3RM


Výklad OK1CS
Rotátor OK1CS

Ovládání elevace OK1CS

Pohled do části sálu

Výklad OK1CS ,vzadu jeho 4,5 m parabola

Krásný pejsek










(Maminka měla  tři syny: Dva byli normální,třetí byl radioamatér)

Radioamatéři jsou šílení. Dokáží věci, co normální lidi nedokáží.
Výklady o jednotlivých expedicích i vyprávění OK1CS to také plně potvrzují.

Žádné komentáře: