neděle 17. dubna 2011

Setkání 3.studně 2011

Jako obvykle jsme v pátek vyjeli na eme a mikrovlnné setkání na Tři studně.V pátek tam moc účastníků nebylo( odhadem 40),zato tam byla velmi přátelská atmosféra.V sobotu již nebylo skoro kde zaparkovat.Bylo tam několik blešáků a plno diskuzních kroužků.Na setkání bylo více stanic ze zahraničí z OE,SP,OM,DL než jiné roky/ Na př: OE3WOG,SP6GWB,DL2AM SP9QZO,OM3ID/.Z přednášek mne velmi zaujalo eme od OK2ULQ,včetně výstavby postupů a chyb při realizaci jeho paraboly a přednáška od DL2AM o jeho variantách MW zařízeních na 47,76 a 122 GHz a jeho rekordu na 76 GHz.
Stále nás to tlačí kupředu.
Zdeněk OK3RM prezentoval svých 24 GHz,s perfekně provedeným rotačním přepinačem ovládaným servem.Viz také na jeho stránkách, kde je to perfektně popsáno.
OK1DFC předvedl malý analyzér k PC do 4,2 GHz.
Dále dovezl na ukázku profi mikrovlnu na 42 GHz viz fotky.

Byť nefandím velkým výkonům,zaujal mne precízně provedený PA OL3Z chlazený kapalným mediem.Na videu bylo vidět ,jak to probublává při výkonu 600 W a buzení cca 70 W a jak je jištěn PA při nepřítomnosti kapalného media či poruše.
Bylo tam toho hodně,ale ne vše mne zajímalo a ani časově jsem nemohl být na všech místech.
Také jsem přivezl nějaké diplomy,všech si vážím, neb je za tím hodně práce a utrpení.

Ze setkání mám jako "děda" plno dojmů, které jsem ještě nevstřepal,pravda je, že bylo velmi přátelské a společenské, byť se plíživá krize dotýká i jeho.

Vítala nás halda sněhu















Prezentace















Super anténa OK2BFF pro FM dohovor















Diskuze po dojezdu - řidiči















Detail 24 GHz OK3RM















Komplet 24 GHz v bedně















Pohled na konektory















Pohled na transvertor 24 GHz















Zázračný LO















Studium VCO















Výklad k transvertoru 24 GHz















Podepisování DUBUSů DL2AM















Neformální diskuze















Jdeme spát....















Sobotní ranní mrazík















Historická mikrovlna















Diskuze o transvertorech















Stavitelné atenuátory do 2,4 GHz















PA OL3Z















Zadní strana PA















Vylezlo sluníčko














Několik PA















Diskuze s DL2AM o 122 GHz a nových
diodách MA4E1310















Pohled do sálu















Pohled do sálu 2















Vítěz bere vše...















I já jsem si něco odnesl














SP9QZO,DL2AM,OK1EM















Trochu bižuterie















Každý kablík dobrý















Burza venku















Nová parabola OK1VEI















Mikrovlna na 42 GHz















Detail MW 42 GHz















Celkový pohled na 42 GHz















Co to je ? OK2BPR a OK2POI

Žádné komentáře: