pátek 8. dubna 2011

Úprava 47 GHz

Při 1.subregionálním závodě mi bouchnul v ovládání serva elyt 4G7 neb byl jen na 6 V.Tak jsem jej vyměnil za nový na 35 V.K výstupu 6V jsem ještě připojil modrou LED diodu kvůli indikaci.Stabilisátor 7806 lehce kmital,tak jsem přímo na nožičky na vstup i výstup připájel SMD kondensátory M1.
Když již vše dobře chodilo,tak jsem po diskuzi s OK2STV ještě udělal indikaci skutečného přepnutí otočného zesilovače 30 dB.Na bok zesilovače jsem vteřinovým lepidlem nalepil malý magnet.Na šasi transvertoru jsem tepelně zalepil kontakt z jazýčkového relé.Nyní mi LEDky na předním panelu indikují napájení 12V,natápění OCXO a fyzické přepnutí otočného vlnovodného zesilovače v poloze TX.
Aby mi do jednotky ovládání serva nelezla VF tak jsem na vstup dal indukčnost a zablokoval kondensátory 1k.

Ještě mi to dosti při příjmu šumělo,tak jsem na vstup transvertoru zhotovil podle OK2BFF útlumový člen s PIN diodami TDA 1053,kde lze nastavit útlum až -45dB.

Magnet na otočné části vlnovodného
zesilovače














Řídící deska serva s LED














Kontakt z jazýčkového relé zalitý
na boku skříňky














Video procesu přepínání

Žádné komentáře: